توصیه می کنیم مشتریان جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس غرب تهران در ابتدا نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس به محل زندگی خود را یافته و با آن تماس بگیرند. بعد از اعلام خرابی، تعمیرکار به منزل مشتری اعزام خواهد. از این پس کلیه امور بر عهده تیم مهندسی نمایندگی خواهد بود تا یخچال شما سالم و بدون هیچ عیبی به شما تحویل داده شود.

بزرگترین منطقه در تهران، قسمت مرکزی است که با توجه به وسعت این شهر، لازم است خدمات در هر منطقه به صورت مجزا برای مشتریان ارائه گردد تا افراد در رفاه و آسایش بتوانند از امکانات به روز استفاده کنند. در همین راستا نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در قسمت مرکزی تهران نیز چندین شعبه را تاسیس نموده است و اکنون شما جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس مرکز تهران هیچ مشکلی نخواهید داشت. شما می توانید از مهندسین در نمایندگی ما برای تعمیرات در منزل خود کمک بگیرید.

یکی از بزرگترین اقداماتی که نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در راستای رضایتمندی مشتریان انجام داده است، پوشش خدماتی خود در شهرها و استان های مختلف کشور است. امروزه مشتریان جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس در کرج با خیال آسوده می توانند وسیله خود را به تعمیرکاران در نمایندگی ما سپرده و از بابت کیفیت تعمیرات اطمینان کامل داشته باشند. لازم به ذکر است که برای تعمیر یخچال نیازی به جابجایی آن نبود و تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند.

منبع : http://westinghousefixer.ir/