مشتریان در کرج که با خراب شدن وسایل برقی خانگی مواجه می شوند نیازی نیست که برای تعمیرات آن به سراغ تعمیرکار کم تجربه بروید. لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج با این هدف احداث شده است که از مشتریان در این شهر حمایت کرده و تمامی خدمات تعمیر و رفع عیب وسیله را در منزل مشتری انجام خواهد داد.

برند جنرال الکتریک به مسئله خدمات پس از فروش برای مشتریان خود اهمیت می دهد چرا که معتقد است تا زمانی که مشتری از این وسیله استفاده می کند، باید با کارشناسان ماهر در ارتباط باشد تا پاسخ سوالات خود برای استفاده از وسیله و عیب یابی در زمان خرابی را از افراد متخصص جویا شود. در همین راستا، در اغلب شهرهای ایران من جمله در کرج، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک راه اندازی شده است. کافی است با این مرکز تماس بگیرید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود. تعمیر وسیله برقی با قیمتی مناسب تحت نظر تکنسین های مجرب انجام می گیرد. به شما اطمینان می دهیم که  هزینه ها براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه خواهد شد.

لازم است بدانید که با هدف سهولت کار برای مشتریان، تعمیرات در منزل انجام می گیرد. تفاوتی نمی کند کدام یک از وسایل خراب شده باشد در هر صورت ما به منزل شما مراجعه می کنیم. همچنین در مورد کیفیت خدمات نیز جایی برای نگرانی نخواهد بود چرا که به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل داده و متعهد می شویم اگر همین عیب در زمانی رخ داد که گارانتی منقضی نشده است، خدمات رایگان برای شما در نظر گرفته شود.

آیا شما به یک مرکز معتبر برای عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک قزوین نیاز دارید؟ آیا می خواهید با یک بار بررسی و عیب یابی، خرابی دستگاه به طور دقیق مشخص شده و سلامت ساید بای ساید به حالت اولیه باز گردد تا بدون نگرانی بتوانید مجددا از آن استفاده کنید؟ در چنین شرایطی پیشنهاد می کنیم حتما با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک قزوین تماس بگیرید.

جالب است بدانید اغلب مشتریانی که با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در قزوین تماس می ‌گیرند و از تکنسین های ما می‌ خواهند که برای عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قزوین به منزل آن ها بیایند بسیار عجله داشته و می خواهند هر چه زودتر دستگاه سالم شود. البته ما به آن ها حق می ‌دهیم چون به هر حال یخچال یک وسیله ضروری و محلی برای نگهداری مواد غذایی بوده و هر یک ساعت خراب آن به معنای فساد بخش عمده ای از مواد غذایی است. به همین دلیل ما نیز با مشتری همکاری کرده و سعی می ‌کنیم در کوتاه ‌ترین زمان ممکن پیگیری ‌های لازم را انجام دهیم.

منبع : http://generalelectricfixer.com/